EmailTwitterFacebookLinkedIn

Word jij onze nieuwe collega?

Stichting Humanitas (Rotterdam Rijnmond) biedt hoogwaardige zorg en dienstverlening aan de kwetsbare Rotterdammer van 18 tot 100+.
Zo kun je bij ons werken in de verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling.

Bij Humanitas werken ongeveer 2.500 medewerkers en 1.000 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties.

Onze vacatures uitgelicht

Je carrière starten bij Stichting Humanitas

Wij bieden je de kans om je te ontwikkelen en jouw talenten te gebruiken voor het welzijn van cliënten en bewoners die onze zorg nodig hebben. We vinden het belangrijk dat je ook jouw eigen leiderschap ontwikkelt. Op die manier draag je bij aan een positieve sfeer binnen het team en aan de toekomst van onze organisatie. Samen werken we aan vier belangrijke doelen:

• Samenredzaam: Samen staan we sterk en ondersteunen elkaar:
  • Samen talentvol: We erkennen en benutten ieders talenten, vaardigheden en capaciteiten.
  • Samen met en in de wijk: We werken nauw samen met de gemeenschap waarin we actief zijn.
  • We zijn flexibel, veerkrachtig en nemen initiatief in onze organisatie.

Waar je ook vandaan komt, ongeacht waar je in gelooft en van wie je houdt, bij ons ben je welkom. Dat is de kracht van Humanitas.

Werken in de VVT en Zorg en Welzijn is boeiender dan je denkt!

Heb je een vraag over werken bij Humanitas of wil je een dagdeel meelopen?

Neem dan contact op met Recruitment.

recruitment@stichtinghumanitas.nl

Hoofdkantoor

Achillestraat 290
3054 RL Rotterdam