Verzorgende Niveau 3 IG Verpleeghuis De Leeuwenhoek Stichting Humanitas Rotterdam Zorg met Verblijf (uren in overleg) - Werken bij Humanitas

Voor het bekende Verpleeghuis De Leeuwenhoek op de West-Kruiskade zoeken wij een Verzorgende niveau 3 IG. Voel je je thuis in de verschillende culturen van Rotterdam, dan voel je je ook zeker thuis bij ons.

De Leeuwenhoek

De Leeuwenhoek is een kleurrijk huis vol creativiteit, cultuur en ontwikkeling waar we met enthousiaste collega’s bouwen aan een hecht team en het geven van kwaliteit van leven aan onze bewoners.

Op deze locatie wonen zowel cliënten met een somatische, psychogeriatrische indicatie en hebben (ook) een GGZ indicatie. Daarvoor zijn ook SPV-ers op de afdeling. Veel bewoners wonen hun hele leven al in deze kleurrijke historische buurt. Onze 98 bewoners vormen met circa 70 vrijwilligers en 109 collega’s een hechte gemeenschap midden in Rotterdam op de West Kruiskade op loopafstand van het Centraal Station.

In deze gemeenschap zijn we gewend om open met elkaar in gesprek te gaan. Daardoor werken we met heel veel plezier en enthousiasme op deze bijzondere plek.

Jij zorgt voor de bewoner

Denk jij in mogelijkheden? Jij begrijpt wat de cliënt doormaakt, jij bent als contact-verzorgende de expert waar het jouw bewoner betreft. Die bewoner en jouw zorg daarvoor staan bij ons centraal.

Wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Net als wij heb jij een top-dag gehad als de samenwerking goed loopt, want ook jouw dag is belangrijk.

Neem daarom de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Wij bieden

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract) voor 32 -36 uur per week;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot verdere professionalisering en deskundigheidsbevordering;
  • Een collegiale samenwerking met ruimte voor innovatie.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Tessa van ‘t Wout, afdelingscoördinator
twout@stichtinghumanitas.nl

Elvin Moerland afdelingscoördinator
emoerland@stichtinghumanitas.nl
06-19933573

Digitaal solliciteren: Kom jij ons team versterken?
Stuur je motivatie en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via deze knop Solliciteer direct .

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan één levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video: