Casemanager dementie Stichting Humanitas Rotterdam (24-32 uur per week) - Werken bij Humanitas

Casemanager dementie Stichting Humanitas Rotterdam (24-32 uur per week)

Stichting Humanitas is op zoek naar een casemanager dementie voor de regio Rotterdam Charlois/ Feijenoord.

Je beschikt over een HBO-opleiding Verpleegkundige geriatrie/ gerontologie of HBO-V, Maatschappelijk Werk aangevuld met een post-HBO opleiding casemanagement dementie. Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid, beschikt over sociale vaardigheden, goede uitdrukkingsvaardigheden, bent oplettend en nauwkeurig, hebt geduld en beschikt over inleverings- en doorzettingsvermogen.

Taken en verantwoordelijkheden:

Het begeleiden van cliënten (en hun netwerk) bij het vinden van hun weg in het woon-, product- en diensten- en zorgaanbod en daarbij gebruik makend van het Humanitas zorgnetwerk specifiek gericht op de doelgroep met dementie.

De casemanager dementie is werkzaam ten behoeve van cliënten die zorg nodig hebben vanwege ouderdom, (chronische) ziekte, psychische of psychogeriatrische problematiek. In voorkomende gevallen wordt zorg geleverd aan cliënten in een terminaal stadium.

De casemanager dementie zorgt voor de coördinatie en verleend zorg.

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 32 uur per week (uren in overleg);
  • Salariëring in FWG 50 conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Henny van Beelen, Manager Zorg & Welzijn, via telefoonnummer 06-51393443.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naarmailto:sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.