Geestelijk verzorgers Verpleeghuis De Steenplaat en Verpleeghuis Akropolis Stichting Humanitas Rotterdam - Werken bij Humanitas

Verpleeghuis De Steenplaat (16 uur per week)

Verpleeghuis Akropolis (12 uur per week, van 6 april – 23 augustus 2020 in verband met zwangerschapsvervanging)

In de functie van geestelijk verzorger voer je existentiële gesprekken met bewoners rond hun zingeving en levensvragen. De eigen identiteit en geloofs- en levensovertuiging van de bewoner staat hierbij centraal. Je draagt bij aan een leefomgeving waarin onze bewoners zichzelf kunnen zijn en zich prettig en veilig kunnen voelen. Vanuit de presentie ben je aandachtig en nabij en je voelt je betrokken bij het welzijn van de bewoners. Je voert ondersteunende gesprekken met familie en andere naasten van bewoners. Je organiseert groepsgesprekken, vieringen en bijeenkomsten zoals de jaarlijkse herdenkingsbijeenkomst. Je ondersteunt zorgmedewerkers en verzorgt relevante scholing. Je draagt bij aan visie en beleidsontwikkeling en maakt deel uit van de vakgroep geestelijke verzorging.

Functie-eisen

Je hebt een academische opleiding Humanistiek of Theologie of kennis op daarmee vergelijkbaar niveau. Je hebt affiniteit met bewoners met somatische- en psycho-geriatrische problematiek. Je hebt relevante kennis op het gebied van ethiek en actuele ontwikkelingen in de zorg. Je bent integer, flexibel en betrokken. Je vindt het leuk om te werken in de voorhoede van de zorgvernieuwing in een eigentijdse organisatie.

• Salariëring conform de cao VVT; FWG 60;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over deze functie kun je voor Akropolis contact opnemen met: Floor van Orsouw, Geestelijk Verzorger, telefoon: 06 – 191 08 684 of email: FvanOrsouw@stichtinghumanitas.nl

Voor De steenplaat kun je contact opnemen met Corrie Kreuk, Geestelijk Verzorger, telefoon: 06 – 225 00 751 of email: CKreuk@stichtinghumanitas.nl

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct.