Werkvoorbereider Stichting Humanitas Rotterdam 36 uur per week - Werken bij Humanitas

Werkvoorbereider Stichting Humanitas Rotterdam 36 uur per week

De werkvoorbereider is verantwoordelijk voor het Lange Termijn Huisvestingsplan (LHTP), het MeerjarenOnderhoudsPlan (MJOP) en legionellabeheersing. Daarnaast zorgt de werkvoorbereider voor het in gebruik nemen van een (zorg)locatie door bouwkundige aanpassingen, verbouwingen in een (zorg)locatie en het coördineren van aanvragen.

De werkvoorbereider is verantwoordelijk voor de brandveiligheid, legionella en alarminstallaties.

• Het organiseren, coördineren, instrueren en controleren van de werkzaamheden van de technische dienst met name bouwkundige- alsmede de elektrotechnische-, werktuigbouwkundige-, meettechnische onderhoudswerkzaamheden;
  • Het bewaken van de kosten tijdens de uitvoering van projecten en het signaleren van mogelijke afwijkingen op het budget;
  • Het verrichten of laten verrichten t.b.v. uitbreiding van bestaande (of wijziging van) installaties en apparaturen, het noodzakelijke ontwerp en tekenwerk;
  • Het werken volgens een meerjarenplan en een preventief onderhoudsschema;
  • Is verantwoordelijk, bij het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden voor de veiligheid, de gezondheid en welzijn van de medewerkers (intern en extern);
  • Het verrichten of laten verrichten van de noodzakelijke administraties.

• Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Salariëring In FWG 55 conform de CAO VVT;
  • Een eindejaarsuitkering van 8.33%;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dennis Faas, Manager Facilitaire Dienst via telefoonnummer 06-83145215.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de procedure.