Afdelingscoördinator Stichting Humanitas Rotterdam Hannie Dekhuijzen 36 uur per week - Werken bij Humanitas

Voor onze locatie Hannie Dekhuijzen met 145 bewoners met dementie in Rotterdam Zuid zijn wij per direct op zoek naar een afdelingscoördinator voor 36 uur per week.

Je hebt een goed organisatievermogen en beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent enthousiast, initiatiefrijk, overtuigend, betrouwbaar en overtuigend. Bij voorkeur heb je coördinerende of leidinggevend ervaring en ben je in staat om het primaire zorgproces op orde te brengen.

De afdelingscoördinator heeft de aansturing over één afdeling waar 36 bewoners met dementie op 4 huiskamers wonen, binnen Hannie Dekhuijzen. De afdelingscoördinator vormt samen met de verpleegkundige een duo/ tandem. Beiden rapporteren aan de locatiemanager. Gezamenlijk sturen zij de afdeling aan. Focus van de verpleegkundige ligt op de sturing op de kwaliteit van zorg.
De belangrijkste speerpunten zijn goed werkklimaat, formatie, leidinggeven aan de medewerkers, verzuim en productie.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. In een multidisciplinair team lever je hier een bijdrage aan.

• Een uitdagende opdracht, lerende organisatie, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ida Huijgens, Manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06-20038244 of mailadres ihuijgens@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Nieuwe medewerkers wordt gevraagd om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen .