Verzorgenden IG Humanitas Berberishof Rotterdam Zorg Met Verblijf (IMZ) uren in onderling overleg - Werken bij Humanitas

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis met twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor locatie de Berberishof zijn wij op zoek naar enthousiaste verzorgenden IG voor de intramurale zorg (Zorg met Verblijf).

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

De Berberishof is een wooncomplex gericht op kleinschalig wonen. In een multidisciplinair team draag je samen met je collega’s van verschillende opleidingsniveaus zorg voor de bewoners die aan onze zorg zijn toevertrouwd.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Pb schap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ida Huijgens, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-20038244 of via de e-mail: ihuijgens@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de procedure.