Verpleegkundigen Stichting Humanitas Akropolis Rotterdam Zorg Met Verblijf (IMZ), uren in overleg - Werken bij Humanitas

Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij werken op een afdeling somatiek of juist PG? Dan ben je bij ons op het juiste adres.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamplayer zijn.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis dat bestaat uit twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrie (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor verpleegkuis Akropolis wij op zoek naar een enthousiaste verpleegkundige voor een afdeling somatiek en een enthousiaste verpleegkundige voor een PG-afdeling.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd voor nader te bespreken uren;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mireille Frank, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06-3365795. Je kunt ook contact opnemen met Adrie Seip, Manager Zorg & Welzijn. Hij is bereikbaar via telefoonnummer 06-12576635.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Kom jij ons team versterken?

Stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct . Daarbij kun je aangeven of je voorkeur voor een PG-afdeling of afdeling somatiek hebt.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de procedure.