Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam IJsselzicht Zorg Thuis (EMZ) 16-24 uur per week - Werken bij Humanitas

Voor IJsselzicht in Rotterdam zijn wij op zoek naar een verzorgende IG voor Zorg Thuis (extramurale zorg).

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden?
Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou.

Humanitas zorgt voor jou:

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jorina Gelderblom, Manager Zorg & Welzijn via telefoonnummer 06-22217267 of mailadres: jgelderblom@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct .

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de procedure.