Verzorgende IG nachtdiensten Stichting Humanitas Gerard Goosenflat de Kades/Kristal de Paden Rotterdam Alexander Zorg met Verblijf 28-32 uur per week - Werken bij Humanitas

Voor onze locaties de Gerard Goosenflat Kades en de Kristal de Paden in Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg (Zorg met Verblijf) voor 16-24 uur per week voor de nachtdiensten. Meer uren in de flexpool zijn bespreekbaar.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende. Daarnaast wil je nachtdiensten draaien. Het is fijn als je voor de reeks nachten 1 avond wilt werken.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst voor 28-32 uur per week (in overleg);
  • Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.
Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct