Verzorgende IG (contactverzorgende) Stichting Humanitas Rotterdam De Leeuwenhoek minimaal 24 uur per week - Werken bij Humanitas

Op de locatie De Leeuwenhoek verblijven cliënten met een somatisch, psychogeriatrisch of GGZ indicatie. De bewoners van De Leeuwenhoek verblijven in een eigen appartement. Op de etages zijn er meerdere huiskamers waar cliënten hun maaltijden kunnen gebruiken, activiteiten kunnen doen en bezoek kunnen ontvangen.

De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk West Kruiskade en veel cliënten komen uit deze buurt. Vanuit de locatie is veel aandacht voor de wijk en de wijkbewoners komen ook veel naar binnen.

Voor onze locatie De Leeuwenhoek zijn wij op zoek naar een verzorgende IG (contactverzorgende) voor Zorg met Verblijf (intramuraal).

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld, ervaren en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan.

Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening aan de cliënten en in het bijzonder de cliënten die onder jouw verantwoordelijkheid als contactverzorgende vallen. Je bent in staat om in complexe en weinig stabiele situaties te handelen. Ook kan je de achterliggende vraag bij de cliënt achterhalen en lever je input voor het zorgplan van de cliënt. Je kan zelfstandig werken en je weet in te schatten wanneer je moet overleggen met collega’s; bijvoorbeeld als het gaat om knelpunten met betrekking tot de zorg van cliënten. En in het bijzonder de cliënten die onder jouw verantwoordelijkheid vallen als contactverzorgende.

Hierbij is het tijdig kunnen signaleren, weten hoe je bij calamiteiten moet handelen en het probleem kunnen omzetten naar een oplossing is een absolute must.

Wij zoeken iemand die in de rol van contactverzorgende wil werken en die open en transparant is in het handelen. Je moet tevens in staat zijn om feedback te geven en te ontvangen. Je moet zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

• Een arbeidsovereenkomst voor minimaal 24 uur per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anne-Marie Pluijmers, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Digitaal solliciteren: Kom jij ons team versterken? Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen (van 0 tot 100+) die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.