Verpleegkundige Zorg met Verblijf Stichting Humanitas Rotterdam De Leeuwenhoek 28 uur per week - Werken bij Humanitas

Op de locatie De Leeuwenhoek verblijven cliënten met een somatisch, psychogeriatrisch of GGZ indicatie. De bewoners van De Leeuwenhoek verblijven in een eigen appartement. Op de etages zijn er meerdere huiskamers waar cliënten hun maaltijden kunnen gebruiken, activiteiten kunnen doen en bezoek kunnen ontvangen.

De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk West Kruiskade en veel cliënten komen uit deze buurt. Vanuit de locatie is veel aandacht voor de wijk en de wijkbewoners komen ook veel naar binnen.

Voor onze locatie De Leeuwenhoek zijn wij op zoek naar een enthousiaste verpleegkundige voor Zorg met Verblijf (intramuraal).

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamplayer zijn.

Als verpleegkundige heb je een coördinerende en coachende rol. In nauwe samenwerking met de manager besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis in teams. Je adviseert en ondersteunt de manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers.

Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond/nacht). De ingangsdatum van deze functie is per direct.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd voor vaste uren per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anne-Marie Pluijmers, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 010-27 13 800.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Digitaal solliciteren: Kom jij ons team versterken?
Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.