Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam Alexander Gerard Goosenflat Kades en Paden Zorg met Verblijf (IMZ) 24-32 uur per week - Werken bij Humanitas

Voor onze locaties de Kades en Paden in Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor Zorg met Verblijf (intramuraal) voor 24 tot 32 uur per week. Deze locatie is goed met openbaar vervoer bereikbaar omdat het naast een metrostation ligt.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende. Je bent bereid alle diensten te draaien.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Humanitas zorgt voor jou

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24 tot 32 uur per week (in overleg);
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de procedure.