Medewerker Flex Stichting Humanitas Rotterdam 0-28 uur per week - Werken bij Humanitas

Medewerker Flex Stichting Humanitas Rotterdam 0-28 uur per week

Ben jij dé collega die alle cliënten van Humanitas kwalitatief goede zorg kan geven? Vindt je het een uitdaging om op verschillende locaties en bij verschillende teams te werken? Wil je je eigen rooster bepalen, flexibiliteit en dus werken wanneer jij wilt? Dan ben je bij ons op het juiste adres!

Voor Humanitas Flex zijn wij op zoek naar ervaren medewerkers verzorging, verzorgenden IG en verpleegkundigen voor Zorg met Verblijf (intramuraal) en Zorg Thuis (extramuraal) voor contracten van 0 tot 28 uur per week.

Waarom kiezen voor werken bij Humanitas Flex?

• Je vindt het een uitdaging om bij verschillende locaties te werken;
  • Je wilt ervaring in verschillende teams opdoen;
  • Je houdt van dynamisch werk;
  • Je bent flexibel inzetbaar en wilt graag zelf bepalen wanneer je werkt;
  • Je zoekt een goede balans tussen werk en privé.

Wie ben jij?

Een enthousiaste gediplomeerde medewerker verzorging, verzorgende IG of verpleegkundige die bewust kiest voor werken bij verschillende disciplines en verschillende locaties. Je wilt zelf bepalen wanneer je werkt, maar wel verbonden zijn met Humanitas. Je vindt het een uitdaging om kwalitatief goede zorg te geven aan alle cliënten van Humanitas en je kan collega’s en cliënten direct op hun gemak stellen. Je kan goed samenwerken, maar kan ook zelfstandig verantwoordelijkheid nemen. Je bent communicatief vaardig en overal inzetbaar. Een pré is als je met ONS/Nedap kan werken. Oftewel….Jij bent DE hulptroep van de Stichting!

• Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een contract van 0 tot 28 uur per week bij Humanitas Flex;
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 25 (medewerker verzorging), FWG 35 (VIG) of FWG 45 (verpleegkundige);
  • Een eindejaarsuitkering van 7,4%, conform CAO VVT (per 1 december 2019 8,3%);
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Esther Groen, Manager Humanitas Flex via telefoonnummer 06 – 245 73 114.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV onder vermelding van Humanitas Flex naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.