Verzorgende IG Stichting Humanitas Rotterdam Delfshaven/Centrum Zorg Thuis (uren in overleg) - Werken bij Humanitas

Voor de regio Delfhaven/Centrum zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor Zorg Thuis (extramuraal).

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG en ben je bereid om alle diensten te draaien? Wil je graag met je teamleden en de verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Humanitas zorgt voor jou!

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06-12558740 of via de e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.