Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning Stichting Humanitas Hoek van Holland, 10 uur per week - Werken bij Humanitas

Je woont in Hoek van Holland (of eventueel in de omliggende plaatsen Maassluis of ’s-Gravenzande) en hebt kennis van en ervaring met schoonmaakmethoden en hygiëneregels. Je kunt cliënten respectvol en attent benaderen. Daarnaast beschik je over sociale vaardigheden zoals tact, integriteit en inlevingsvermogen. Natuurlijk ben je je ook bewust van je professionele werkrelatie. Je bent iemand die zelfstandig kan werken, zowel feedback kan geven als ontvangen. Verder beschik je over voldoende mondelinge en schriftelijke Nederlandse uitdrukkingsvaardigheden en heb je een flexibele instelling.

Voor Hoek van Holland zijn we op zoek naar medewerkers huishoudelijke ondersteuning voor de thuiszorg.

Taken en verantwoordelijkheden:

• De cliënt ondersteunen in- en bij het huishouden op basis van de door de consulent afgesproken ondersteuningsmix;
  • Resultaatgericht werken volgens de, in de ondersteuningsmix afgesproken, richtlijnen;
  • Rekening houden met en bewaken van de zelfredzaamheid van de cliënt;
  • Signaleren, rapporteren en melden van problemen met betrekking tot de leefsituatie van de cliënt.

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een salaris in Salarisschaal Hulp bij het Huishouden (conform de CAO VVT);
  • Een contract voor 10 uur per week, maar een oproepcontract is ook mogelijk;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met teamleider Jurgen Dose via e-mail: jdose@stichtinghumanitas.nl of via telefoonnummer: 010 – 2713666.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

S.V.P. alleen solliciteren wanneer je op fietsafstand van de cliënten in Hoek van Holland woont.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct