Verzorgende IG/ Verpleegkundige niveau 4 Stichting Humanitas Oosterwiek en Prinsenwiek Rotterdam-Alexander Zorg Thuis (uren in overleg) - Werken bij Humanitas

Voor de Oosterwiek en Prinsenwiek in Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een verzorgende IG of een verpleegkundige niveau 4 voor Zorg Thuis (extramuraal).

JIJ ZORGT VOOR DE CLIENT

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Ben je in het bezit van het diploma verzorgende IG of verpleegkundige niveau 4 en een rijbewijs? Wil je graag met je teamleden de best mogelijke zorg bieden? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

HUMANITAS ZORGT VOOR JOU

• Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert.
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Salariëring in FWG 35, conform de CAO VVT (verzorgende IG);
  • Salariëring in FWG 45, conform de CAO VVT (verpleegkundige niveau 4);
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functies kun je contact opnemen met Marten IJzerman, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt hem bereiken via 06-19699243 of via de e-mail: mijzerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.