Medewerker verzorging Stichting Humanitas Rotterdam Gerrit Spronkersflat Zorg Thuis (uren in overleg) - Werken bij Humanitas

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis dat bestaat uit twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor de Gerrit Spronkersflat zijn wij op zoek naar een gediplomeerde medewerker verzorging voor Zorg Thuis (extramuraal).

Denk jij ook in mogelijkheden? Jij weet wat de cliënt doormaakt, jij bent de expert. Wil je graag met je teamleden, een verzorgende IG en een verpleegkundige de best mogelijke zorg bieden? Ben je daarnaast in het bezit van het diploma helpende zorg en welzijn niveau 2? Neem de regie in eigen hand en solliciteer bij dit team. Zij kijken uit naar jou!

Humanitas zorgt voor jou

•  Je kunt zelfstandig werken, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg en uitzicht op een vast dienstverband;
  • Mogelijkheden van korting op sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 06-12558740 of via de e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.