Verzorgende IG, Stichting Humanitas Hoogvliet en Spijkenisse Zorg Thuis, 20-24 uur per week - Werken bij Humanitas

De teams in Hoogvliet en Spijkenisse willen graag hun teams versterken. Deze teams worden ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de best mogelijke oplossingen voor de cliënten. De teams bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit en werken over en weer voor elkaar als dat nodig is.
Als verzorgende IG ben jij een sterke schakel, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen.

Je denkt natuurlijk in mogelijkheden en oplossingen en je kiest de beste voor de cliënt. Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG, ben je flexibel inzetbaar en in het bezit van een rijbewijs. Herken jij je hierin? De teams nodigen je van harte uit om te solliciteren.

Kijk hier naar wat de teamleden zelf over hun werk zeggen: www.stichtinghumanitas.nl/werkenbijhumanitas

• Zelfstandigheid, met veel regelmogelijkheden. Jij bent de expert;
  • Wij bieden een informele bedrijfscultuur en collegiale samenwerking;
  • De mogelijkheid de bedrijfsauto te gebruiken;
  • Een werkplek met prima sfeer en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • 20 tot 24 uur per week;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 4 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marten IJzerman, Manager Zorg & Welzijn via 010-2713800 e-mail: mijzerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je brief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.

Wij vragen iedere nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.