Verzorgende IG, Stichting Humanitas De Wetering - Zorg met Verblijf Rotterdam Beverwaard, 20 – 28 uur per week - Werken bij Humanitas

Verzorgende IG, Stichting Humanitas De Wetering – Zorg met Verblijf Rotterdam Beverwaard, 20 – 28 uur per week

Voor onze locatie de Wetering in Rotterdam Beverwaard zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg voor 20 tot 28 uur per week.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken. Ook lever je een bedrage aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende. Je bent bereid alle diensten te draaien.

• Een arbeidsovereenkomst voor 20 – 28 uur (in overleg);
  • Een werkplek met collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolette de Bree, Manager Zorg & Welzijn via 06-22565711.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en de vergewisplicht is onderdeel van de procedure.
Wij vragen iedere nieuwe medewerker bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie: