Logopedist(e) Stichting Humanitas Rotterdam, 32 uur per week - Werken bij Humanitas

Logopedist(e) Stichting Humanitas Rotterdam, 32 uur per week

Humanitas is op zoek naar een logopedist(e) voor 32 uur per week

Je bent in het bezit van een HBO-diploma logopedie en bent geregistreerd in het kwaliteitsregister. Daarnaast heb je affiniteit met 1e lijn en is enige ervaring in een verpleeghuis en 1e lijnspraktijk gewenst. Ook belangstellenden met stage-ervaring in een verpleeghuis kunnen solliciteren. Daarnaast ben je in het bezit van een rijbewijs.

Deze bestaan voornamelijk uit het verrichten van diagnostiek en behandeling van intramurale cliënten (somatiek en psychogeriatrie). Daarnaast worden er ook extramurale (wonend in Humanitas vestigingen) en 1e lijnscliënten behandeld. Het gaat om oudere cliënten met dysfagie, neurologische spraak-en/of taalstoornissen en hoorstoornissen.
Ook het onderhouden van de contacten met het audiologisch centrum behoort tot de werkzaamheden.

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 uur per week;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Petra Schoenmakers, 06-83945492, logopedist.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct