Locatiemanager Stichting Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam, 32 uur per week - Werken bij Humanitas

Locatiemanager Stichting Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam, 32 uur per week

Je profiel

Je bent een betrokken, enthousiaste en ondernemende manager met hart voor de ouderenzorg en de mensen die er werken. Je hebt een opleiding op Hbo-niveau aangevuld met een management opleiding. Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. Een verpleegkundige achtergrond is gewenst, evenals affiniteit met andere culturen. Bekendheid met de buurt is een pré. Jouw stijl van leidinggeven is mensgericht, coachend en je weet jouw medewerkers te stimuleren en te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Je hebt ervaring met het leiding geven aan zelforganiserende en taakverantwoordelijke teams in ontwikkeling. Je bent in staat om verbinding te leggen tussen bewoners, medewerkers, mantelzorgers en wijkbezoekers in de context van de Leeuwenhoek. Een echte bruggenbouwer met lef en empathie.

Dit is wat je gaat doen

Je standplaats is de Humanitas locatie de Leeuwenhoek in de wijk het Oude Westen. Het betreft hier een uitdagende functie in een gezellige, levendige multiculturele wijk: het Oude Westen in hartje Rotterdam. De Leeuwenhoek heeft een gecontroleerd open-deur beleid: straat en locatie lopen als het ware in elkaar over.

Je geeft direct leiding aan de afdelingscoördinatoren en indirect aan medewerkers van de verschillende verpleegafdelingen en hebt de functionele aansturing over medewerkers die werkzaam zijn ten behoeve van de locatie. De Leeuwenhoek heeft groepen met somatische en psycho-geriatrische cliënten. Daarnaast wonen er ook mensen met GGZ-problematiek. Er is in de Leeuwenhoek sprake van een echt multi-culturele doelgroep en sfeer waar we trots op zijn. De 100 cliënten zijn een afspiegeling van de wijk. Dat geldt ook voor de medewerkers en bezoekers. Je bent verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering, kwaliteit van zorg, wonen, leven en welzijn in de Leeuwenhoek.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijk dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Ons aanbod:

• Gezellige, levendige werkplek met veel mogelijkheden en collegiale samenwerking;
  • Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op verlenging;
  • Salariëring in FWG 65 conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de beschikking over een smartphone en tablet.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Miriam Maenhaut, HR adviseur via telefoonnummer 06 – 83 06 81 60.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: Solliciteer direct