Manager Facilitaire Dienst Stichting Humanitas Rotterdam (uren in overleg) - Werken bij Humanitas

Manager Facilitaire Dienst Stichting Humanitas Rotterdam (uren in overleg)

Dit is wat je gaat doen

Als manager van de Facilitaire dienst geef je direct leiding aan de leidinggevenden en indirect aan de medewerkers van de onderdelen: huishoudelijke dienst, technische dienst, centrale keuken, restaurants, winkel, logistiek, wagenparkbeheer en inkoop (totaal ca. 90 fte). Je ontwikkelt en implementeert het strategisch en tactisch beleid voor de facilitaire dienst als afgeleide van het organisatiebeleid. Je draagt zorg voor een samenhangend tactisch en operationeel beleid voor de verschillende deelgebieden binnen de dienst.

Je bent een betrokken, enthousiaste, resultaatgerichte en ondernemende manager met hart voor de ouderenzorg en de mensen die er werken. Je hebt HBO+ werk- en denk niveau en kennis op het gebied van facilitair management en beheer op strategisch en tactisch niveau. Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie. Jouw stijl van leidinggeven is mensgericht, coachend en je weet jouw medewerkers te stimuleren en te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Je hebt ervaring met het leiding geven aan taakverantwoordelijke teams in ontwikkeling. Je bent in staat om processen en systemen te professionaliseren, bent creatief, samenwerkings- en oplossingsgericht en je bent goed in staat om over de grenzen van de eigen afdeling te kijken.

• Een levendige werkplek, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Klaas Haverkamp, Manager Facilitaire Dienst via telefoonnummer 010 – 27 13 800.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct