Verpleegkundige IMZ Stichting Humanitas Rotterdam-Alexander Gerard Goosenflat, 32 uur per week - Werken bij Humanitas

Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij werken op een afdeling met bewoners met een dementieel ziektebeeld? Dan ben je bij ons op het juiste adres.
Kom gerust vrijblijvend bij ons binnen lopen voor een kopje koffie om kennis te maken.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige niveau 4.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Voor onze locatie de Gerard Goosenflat Kades in Rotterdam-Alexander zijn wij op zoek naar een enthousiaste verpleegkundige voor de intramurale zorg voor 32 uur per week.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

Je draagt zorg voor een goed en kwalitatief zorgproces, je acteert hierop pro actief en coacht hierin mede het team.

Wij bieden

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd voor 32 uur per week;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jacqueline van der Torre, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken op 06-19383099.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Digitaal solliciteren:
Kom jij ons team versterken?
Stuur je sollicitatiebrief en cv naarmailto:sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct