HR Controller Stichting Humanitas Rotterdam, 24-28 uur per week - Werken bij Humanitas

HR Controller Stichting Humanitas Rotterdam, 24-28 uur per week

Wat ga je doen?

De kern van de functie is het opstellen, interpreteren, analyseren en verstrekken van managementinformatie ten behoeve van het aandachtsgebied HRM (Human Resource Management).

Je werkzaamheden zijn:

• Rapportages ontwikkelen ten behoeve van de organisatie en operationele afdelingen;
  • Mede opstellen van het planning- en controlbeleid met als doel de kwaliteit en efficiëntie van HR-processen inzichtelijk te maken.

De organisatie

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.000 medewerkers en 2.200 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Als Controller HRM maak je deel uit van de centrale HRM afdeling. Deze bestaat uit Financiën, Planning en opleidingen. De Controller HRM valt hiërarchisch onder de HRM manager.

Op de HR afdeling werken 8 HR-adviseurs, 8 administratieve krachten en 1 HR Manager.

Wat vragen we van jou?

• Afgeronde HBO opleiding (financiële richting). Daarnaast is kennis vereist van (ontwikkelingen binnen) de sector VVT, cao’s en relevante wet- en regelgeving;
  • Kennis van de toepassing van relevante applicaties en automatiseringspakketten;
  • Affiniteit met het genereren van managementinformatie en kennis over kwaliteit van zorg;
  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie binnen de zorgsector.

Wat bieden wij jou?

Stichting Humanitas heeft uitstekende ontwikkelingsmogelijkheden voor medewerkers. Wij dagen medewerkers uit hun talenten te ontwikkelen. Stichting Humanitas beschikt over zeer goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals een breed scala aan loopbaan- en ontwikkelingsmogelijkheden en een goede pensioenvoorziening bij pensioenfonds PZFW. Daarnaast bieden wij:

• Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op verlenging;
  • Een prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 50, conform de CAO VVT.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Simon Koning, HR Manager via telefoonnummer 010 – 27 13 800.

Een uitgebreide functiebeschrijving kun je opvragen via sollicitanten@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Nieuwe medewerkers wordt gevraagd om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag op naam van Humanitas te overleggen .