Verpleegkundige niveau 4 of 5, Stichting Humanitas Rotterdam De Steenplaat intramurale zorg, 24 tot 32 uur per week - Werken bij Humanitas

Ben jij een enthousiaste verpleegkundige met een warm zorghart? Wil jij werken op een afdeling met bewoners met een dementieel ziektebeeld? Dan ben je bij ons op het juiste adres.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Voor onze locatie De Steenplaat in Rotterdam-Feijenoord zijn wij op zoek naar een ervaren verpleegkundige voor de intramurale zorg voor 24 tot 32 uur per week.
Locatie de Steenplaat is mooi gelegen aan de Maas en biedt ruimte aan 50 bewoners verdeeld over 4 afdelingen (1 afdeling Somatiek en 3 PG afdelingen)

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Wie ben jij?

Een enthousiaste gediplomeerde niveau 4 of 5 verpleegkundige, met een geldige BIG registratie, die bewust kiest voor het werken op PG-afdelingen. Het is voor jou een uitdaging om medewerkers van deze afdelingen te coachen en te begeleiden in het optimaliseren van het zorgproces. Daarin pak jij de regie en ziet toe op de uitvoering hiervan. Je bent een communicatief vaardige verpleegkundige die flexibel inzetbaar is. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wij bieden

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (vast contract);
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Niveau 4: Salariëring in FWG 45, conform de CAO VVT;
  • Niveau 5: Salariëring in FWG 50, conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Helma Janssen, Manager Zorg & Welzijn via 06-10704173 of e-mail:hjanssen@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.