Ergotherapeut – Stichting Humanitas Rotterdam (32 uur, zwangerschapswaarneming) - Werken bij Humanitas

Ergotherapeut – Stichting Humanitas Rotterdam (32 uur, zwangerschapswaarneming)

Inleiding

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3.500 medewerkers en 2.500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Wij bieden ergotherapie op onze locaties (somatiek, psychogeriatrie) en bij cliënten op de ontmoetingscentra, de levensloopbestendige woningen en in de wijk. Tevens adviseren en begeleiden wij medewerkers via de bedrijfstherapie.

Voor ons team ergotherapie zijn wij op zoek naar een flexibele en zelfstandige ergotherapeut voor 32 uur. Dit betreft invulling van uren voor een zwangerschapswaarneming voor de locaties de Kristal, de Leeuwenhoek en Akropolis.

Taken/verantwoordelijkheden

De cliënt en zijn of haar zorgbehoefte staat centraal. Wij gaan uit van wat de cliënt zelf nog kan doen, zoeken daarbij naar oplossingen die de zorgredzaamheid vergroten en bieden in aanvulling hierop waar nodig ondersteuning en zorg.

Als ergotherapeut ben je verantwoordelijk voor het opstellen, invullen en uitvoeren van het ergotherapeutisch behandelplan. De behandeling maakt deel uit van het multidisciplinair zorgplan en komt tot stand in overleg met de cliënt en/of familie. Je onderzoekt, behandelt, begeleidt en geeft advies/informatie over aanpassingen, hulpmiddelen en voorzieningen aan cliënt, mantelzorg en betrokken hulpverleners.

Functie-eisen:

• Je hebt een HBO-diploma ergotherapie met inschrijving in het kwaliteitsregister paramedici;
  • Je hebt affiniteit en ervaring met de doelgroep ouderen;
  • Je hebt interesse in mensen met diverse culturele achtergronden;
  • Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, buiten kaders kunnen denken, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren;
  • Daadkracht en goede communicatieve vaardigheden.

• Aanvangsdatum: per direct;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 36 uur per week;
  • Een enthousiast team binnen de stichting van 11 ergotherapeuten;
  • Salariëring in FWG 55 conform de CAO VVT afhankelijk van ervaring;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Inlichtingen

Voor inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling ergotherapie, via telefoonnummer 010-2713800 of via e-mailadres: swaart@stichtinghumanitas.nl.

Humanitas in een notendop:

Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct