Coördinator Verwijslijn Klantcontactcentrum Stichting Humanitas Rotterdam 32 uur per week) - Werken bij Humanitas

Gezocht: scherpe luisteraar met analytische blik

Als coördinator Verwijslijn bemiddel je cliënten, mantelzorgers, medewerkers en verwijzers richting een juiste vorm van zorg. Met jouw analytisch vermogen inventariseer je sociale-, medische en omgevingsgegevens van de cliënt. Hiermee zorg je voor een passende en gelimiteerde plaatsing van de cliënt in extra- of intramurale zorg, zowel binnen Stichting Humanitas als daarbuiten. Doordat je contacten onderhoudt met klantadviseurs van verschillende locaties weet je de aanmelding van de cliënt te coördineren.

Als echte netwerker zorg je voor relatiebeheer met huisartsen, ziekenhuizen, CIZ en andere zorgaanbieders. Je onderhoudt contact met betrekking tot zorgbemiddeling, het verzamelen van informatie en het geven van voorlichting over zorgvoorzieningen. Je adviseert managers, behandelaars en locaties op het gebied van wet- en regelgeving en lacunes in het aanbod.
Daarnaast heb je kennis van de gebruikte systemen, waarin je op juiste wijze registreert en rapporteert.

Met je kennis van het aandachtsgebied lever je een bijdrage aan beleidsontwikkeling waardoor de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening wordt gewaarborgd. Je signaleert tijdig in- en externe ontwikkelingen zodat er geanticipeerd wordt op mogelijkheden en consequenties.

Als coördinator help je mee met de opzet en uitbouw van de Verwijslijn van Stichting Humanitas.

• Een HBO-diploma op het gebied van zorg en welzijn met ruime ervaring in een dergelijke functie (verpleegkundige achtergrond is een pré);
  • Uitgebreide en specifieke kennis hebben op het gebied van indicatiestelling (WLZ, ZVW, en WMO) en wet- en regelgeving en beleidsregels in de zorg;
  • Kennis van ziektebeelden, effecten van medicatie, van klantsituatie, van mate van zelfredzaamheid c.q. zelfzorgtekorten;
  • Bereid kennis te nemen van het totale producten- en dienstenpakket van Stichting Humanitas;
  • Kennis van de sociale kaart van het werkgebied.

• Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd;
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicole van Namen, manager KCC. Je kunt haar bereiken via 06-22522549.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct