Welzijnsmedewerker IMZ Humanitas Akropolis Rotterdam, 16 uur per week - Werken bij Humanitas

Welzijnsmedewerker IMZ Humanitas Akropolis Rotterdam, 16 uur per week

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis met de twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.
Voor de 7e etage (PG-etage) van Verpleeghuis Akropolis zijn wij op zoek naar een welzijnsmedewerker voor de intramurale zorg.

Je bent in het bezit van een diploma van een relevante beroepsopleiding op niveau 4 (bijvoorbeeld SPW 4). Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als in schrift. Je hebt een praktische, sociale instelling, bent zelfstandig, creatief en beschikt over een probleemoplossend vermogen. Je bent computervaardig en kunt coachen, organiseren en plannen.

Als welzijnsmedewerker IMZ faciliteer je de invulling van een dag die voor de cliënt de moeite waard is. Je neemt de cliënt als vertrekpunt en geeft hier samen met de cliënt, mantelzorgers, vrijwilligers, gastvrouwen en medewerkers van het zorgteam invulling aan.

• Een plezierige werkplek met leuke en enthousiaste collega’s en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 16 uur per week;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mireille Frank, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct