Wijkverpleegkundige Stichting Humanitas Hillegersberg, Schiebroek en Overschie 28-32 uur per week - Werken bij Humanitas

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) heeft cliënten in deze wijken met de meest uiteenlopende zorgvragen. Voor de regio HSO zijn wij op zoek naar een enthousiaste wijkverpleegkundige.

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Bij Humanitas werken wij volgens het kwaliteitskader wijkverpleegkundigen.

Je hebt (bij voorkeur) ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en staat stevig in je schoenen. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige niveau 5 (HBO –V) en een rijbewijs.

• Een arbeidsovereenkomst 28 tot 32 uur per week voor onbepaalde tijd;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn via 06-12558740 of e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

OVER HUMANITAS

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.