Medewerker verzorging EMZ, Stichting Humanitas Hillegersberg, Schiebroek en Overschie, uren in overleg - Werken bij Humanitas

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) heeft cliënten in deze wijken met de meest uiteenlopende zorgvragen. Voor de regio HSO zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker verzorging voor de extramurale zorg, voor vooral de avonden.

Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt. Je bent in het bezit van het diploma Helpende Zorg & Welzijn niveau 2 en bij voorkeur een medicijncertificaat, beschikt over eigen vervoer (auto/brommer) en hebt affiniteit met de ouderenzorg. Je bent flexibel, staat stevig in je schoenen en hebt goede sociale vaardigheden. Je toont je betrokken bij het zorgproces van de cliënten en vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Daarnaast is recente relevante werkervaring een absolute vereiste.

• Een arbeidsovereenkomst met uren in onderling overleg;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 3 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn via 06-12558740 of e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

OVER HUMANITAS

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.