Psycholoog, Stichting Humanitas Rotterdam, 8 uur per week - Werken bij Humanitas

Psycholoog, Stichting Humanitas Rotterdam, 8 uur per week

Stichting Humanitas is op zoek naar een ervaren en ondernemende psycholoog, voor een tijdelijk contract van 16 maart tot 1 juli 2019 voor een dienstverband van 8 uur per week.

Organisatie

Stichting Humanitas levert onder meer zorg aan cliënten in verpleeghuizen met een somatische, revalidatie en psychogeriatrische indicatie. Centraal hierbij staan het streven naar levensgeluk en kwaliteit van leven. Een positieve, levenslustige en vriendelijke houding is de basis van werken bij Humanitas.

De afdeling psychologie werkt op verschillende intramurale locaties in Rotterdam, Spijkenisse, Hoogvliet en Hoek van Holland. Daarbij heeft de organisatie de ambitie om extramurale psychologische zorg te gaan leveren. Het psychologenteam bestaat momenteel uit 1 GZ-psycholoog, 8 basispsychologen en een psychodiagnostisch medewerker.

Taken/verantwoordelijkheden:

• (Neuro)psychologisch onderzoek naar cognitie, stemming en gedrag;
  • Adviseren en begeleiden van zorgteams, behandelaren en mantelzorgers met betrekking tot de omgang met en begeleiding van cliënten;
  • Behandelen en begeleiden van individuele cliënten.

Functie-eisen:

• Afgeronde universitaire opleiding psychologie met relevante afstudeerrichting (bij voorkeur psychogerontologie of klinische neuropsychologie);
  • Kennis van en ervaring met (neuro)psychologische diagnostiek, teambegeleiding en individuele behandeling in de ouderenzorg;
  • Een (pro-)actieve, ondernemende, enthousiasmerende en betrokken rol binnen het psychologenteam en de organisatie.

• Een plezierige en collegiale werksfeer;
  • Een tijdelijk dienstverband met mogelijk uitzicht op verlenging.

Inlichtingen

Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met mw. Amber Jongeneelen-Verdiesen, Psycholoog, via telefoonnummer 06-10357995 of via e-mailadres Ajongeneelen@stichtinghumanitas.nl

Je sollicitatiebrief met CV kun je mailen naar: sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct