Stichting Humanitas Hillegersberg, Schiebroek en Overschie EMZ, verzorgende IG 20-24 uur per week - Werken bij Humanitas

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) heeft cliënten in deze wijken met de meest uiteenlopende zorgvragen.

Geen dag is hetzelfde. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de juiste mogelijkheden. Als verzorgende IG ben jij dus een waardevol teamlid, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG en een rijbewijs.
Herken jij je hierin? Het team nodigt je van harte uit om te solliciteren!

• Een arbeidsovereenkomst 20 tot 24 uur per week voor onbepaalde tijd;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 4 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Caroline Moerman, Manager Zorg & Welzijn via 06-12558740 of e-mail: cmoerman@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.