Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning PLUS Stichting Humanitas (oproep, urencontract of vakantiewerk) - Werken bij Humanitas

Je hebt een passie voor mensen met een psychiatrische aandoening, psychosociale problemen en/of verslaving. Je hebt het vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren. Je bent flexibel, creatief en je kunt snel anticiperen op diverse situaties. Verder ben je stressbestending, zelfstandig en beschik je over goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, aangepast aan de doelgroep en situatie. Houd jij ook van uitdaging en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar huishoudelijk medewerkers die kwetsbare cliënten gaan begeleiden in hun eigen huis. Een enthousiaste collega en toevoeging aan ons team de Huishoudelijke Ondersteuning van Stichting Humanitas. Als team leren met elkaar, door met elkaar mee te denken.

Taken en verantwoordelijkheden:

Je biedt begeleiding en helpt deze kwetsbare Rotterdammers grip te krijgen op hun door leven door onder andere het aanbrengen van structuur in het huishouden. Je ondersteund de cliënt in en bij het huishouden op basis van de door de consulent afgesproken ondersteuningsmix.

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een oproepcontract of een urencontract voor minimaal 4 uur per week;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met manager Ellen Ketting via eketting@stichtinghumanitas.nl of via telefoonnummer: 010 – 2713666.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

S.V.P. alleen solliciteren wanneer je op fietsafstand van de cliënten woont in (regio Noord): Rotterdam Noord, het Westen, Centrum, Kralingen, Crooswijk, Hillegersberg, Alexander, Schiebroek, Overschie en Capelle aan de IJssel (Regio Zuid): Hoogvliet/Pernis, Charlois en Feijenoord, IJsselmonde, Nissewaard, Rozenburg en Hoek van Holland.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct