Wijkverpleegkundige Humanitas Gerard Goosenflat EMZ 32 tot 36 uur - Werken bij Humanitas

Wijkverpleegkundige Humanitas Gerard Goosenflat EMZ 32 tot 36 uur

Als wijkverpleegkundige bij Stichting Humanitas heb je een uitdagende functie met veel vrijheid. Je benadert zelfstandig huisartsen, gezondheids- en welzijnsdiensten en werft actief cliënten. Je bent de spin in het web van de zorg en je ondersteunt en coacht meerdere teams met complexe zorgvragers. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Je hebt (bij voorkeur) ervaring als wijkverpleegkundige in de thuiszorg en staat stevig in je schoenen. Je hebt een ondersteunende houding naar de cliënt en zijn netwerk en je bent oplossings- en resultaatgericht. Je bent in het bezit van het diploma Verpleegkundige HBO-V.

Wij bieden

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de manager zorg & welzijn Monique Berkhout, via telefoonnummer 010 – 2713800.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct