Pedagogisch medewerker – flexpool kinderdagverblijf De Teddybeer Rotterdam - Werken bij Humanitas

Pedagogisch medewerker – flexpool kinderdagverblijf De Teddybeer Rotterdam

Kinderen in een veilige en liefdevolle omgeving opvangen. Ze opvoeden tot zelfbewuste en zelfstandige mensen die positief in het leven staan en respect hebben voor anderen. En die zichzelf durven zijn en voor zichzelf opkomen.

Spreekt dat je aan en wil je onze flexpool komen versterken? Lees dan verder over ons.

Wie zijn wij?

Bij het opvoeden gaan we uit van het kind. We begeleiden de kinderen met respect, liefde en gelijkwaardigheid. Elk kind is uniek! Wij letten in ons kinderdagverblijf op de manier waarop de pedagogisch medewerker binnen een groep kinderen ook aandacht heeft voor het individu.

De Teddybeer biedt plaats aan 58 kinderen, verdeeld over 5 groepen. De openingstijden zijn van 07.00 –18.30 uur. Kinderdagverblijf de Teddybeer is sinds 2010 HKZ gecertificeerd.
De Teddybeer maakt deel uit van Stichting Humanitas.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) is er voor de meest kwetsbaren in de regio Rotterdam, van 0 tot 100+. Humanitas helpt deze mensen hun leven op hun eigen manier te blijven leven. Zo zelfstandig mogelijk. Voor hen bieden we een breed en afgestemd palet aan zorg, welzijn en maatschappelijke dienstverlening. Zowel in huis als thuis.

Je begeleidt kinderen zowel individueel als in groepsverband. Je creëert een veilige, vertrouwde omgeving waarin de kinderen zich onbevangen kunnen ontwikkelen binnen het pedagogisch plan. Je draait je hand niet om voor de dagelijkse verzorging van kinderen en hebt oog voor het materiaal waarmee en de ruimte waarin de kinderen spelen. Natuurlijk zorg je dat ouders en collega’s over de ontwikkeling van de kinderen en bijzonderheden goed geïnformeerd zijn.

Je weet kinderen te stimuleren nieuwe uitdagingen aan te gaan vanuit een basis van veiligheid. Je werkt gestructureerd en hebt overzicht. Je hebt een open en collegiale houding en communiceert eerlijk en transparant. Ben je daarnaast ook nog flexibel en heb je de juiste papieren op MBO-3 niveau? Solliciteer dan!

• Een inspirerende en professionele werkomgeving;
  • Een hecht en betrokken team;
  • Een dienstverband met een flexibel in te vullen aantal uren per week;
  • Een salaris conform de CAO Kinderopvang.

Als je eerst meer wilt weten kan je bellen naar 010 – 2511781 en vragen naar Denise Scheffers of Ilonka Oosterwijk. Stuur je sollicitatie Humanitas de Teddybeer, t.a.v. de sollicitatiecommissie via e-mail deteddybeer@stichtinghumanitas.nl. Wil je daar bij aangeven voor hoeveel uur per week je beschikbaar bent? Als je CV en motivatie geschikt zijn, nodigen we je graag uit voor een gesprek en als het klikt kun je snel starten.