Verzorgende IG Humanitas Rotterdam Feijenoord of Carnisse, 24 uur per week - Werken bij Humanitas

Verzorgende IG Humanitas Rotterdam Feijenoord of Carnisse, 24 uur per week

In de wijk Feijenoord of Carnisse kun je cliënten tegenkomen met de meest uiteenlopende zorgvragen. Geen dag is hetzelfde. Het team wordt ondersteund door de wijkverpleegkundige en de manager om gezamenlijk op zoek te gaan naar de juiste mogelijkheden. Als verzorgende IG ben jij dus een waardevol teamlid, die er mede toe bijdraagt dat jullie samen de zorg en ondersteuning voor de cliënten waarborgen. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Jij hebt het lef en de guts om in de wijk Feijenoord of in Carnisse zelfstandig aan de slag te gaan. Je wilt graag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de cliënt.
Natuurlijk bezit je het diploma verzorgende IG en heb je een rijbewijs. Herken jij je hierin? Het team nodigt je van harte uit om te solliciteren!

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd voor 24 uur per week;
  • Een werkplek met prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden: van korting bij sporten tot doorscholing (niveau 4 bijvoorbeeld) en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, Manager Zorg & Welzijn via 06-200 38556 of e-mail: lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct

OVER HUMANITAS

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.