Verzorgende IG – extramurale zorg Humanitas Hoek van Holland - Werken bij Humanitas

Verzorgende IG – extramurale zorg Humanitas Hoek van Holland

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Voor de extramurale zorg in Hoek van Holland zijn wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG.

De teams regelen in gezamenlijke verantwoordelijkheid, ondersteund door een wijkverpleegkundige en de manager, de zorg en ondersteuning voor de cliënten in de wijk op het gebied van lichamelijk welbevinden en sociale redzaamheid. De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Je bent een teamspeler, enthousiast, mensgericht, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je bent in het bezit van het diploma verzorgende IG en beschikt over een rijbewijs.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met vaste uren afgestemd op jouw wensen;
  • Salariëring conform de cao VVT, FG 35;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Amanda Kruit, Manager Zorg & Welzijn, via telefoonnummer 06-12939561.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Sollicitatie

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct