Verpleegkundige in de wijk Humanitas Rotterdam Feijenoord - Werken bij Humanitas

Verpleegkundige in de wijk Humanitas Rotterdam Feijenoord

Stichting Humanitas zoekt voor de extramurale zorg in Rotterdam Feijenoord een verpleegkundige in de wijk met ggz achtergrond en/of affiniteit voor psychiatrie (uren in overleg).

In de wijk Rotterdam Feijenoord kun je cliënten tegenkomen met de meest uiteenlopende zorgvragen. Het is een wijk waar meervoudige complexe zorgvragers wonen. Psychiatrische of verslavingsproblematiek kun je zeker tegenkomen. Geen dag is hetzelfde. Samen met de manager en uiteraard het zorgteam kan de verpleegkundige op zoek naar de juiste mogelijkheden om de zorg en ondersteuning voor de cliënten te waarborgen. Dank zij jou kunnen we goede zorg verlenen. Het team bouwt op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Jij bent toch die duizendpoot, die een brede kijk heeft en zelfstandig aan de slag wil in de wijk Feijenoord? Jij wil toch elke dag worden uitgedaagd om de beste mogelijkheid of oplossing te vinden voor de client?
Wil je doen wat jij leuk vindt? Het team nodigt je van harte uit om te solliciteren!

Wij bieden

• Een vaste arbeidsovereenkomst;
  • Een informele bedrijfscultuur, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden; van korting bij sporten tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leonie Pascual, Manager Zorg & Welzijn via 06-200 38556 of e-mail: lpascual@stichtinghumanitas.nl.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.