Medewerker verzorging IMZ Humanitas Hannie Dekhuijzen Rotterdam - Werken bij Humanitas

Medewerker verzorging IMZ Humanitas Hannie Dekhuijzen Rotterdam

Je bent een betrokken collega met oog en hart voor de bewoners. Jij bent in het bezit van het diploma helpende niveau 2. Je hebt affiniteit met de ouderenzorg, goede sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen en gevoel voor systematiek. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijk dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Voor onze locatie Hannie Dekhuijzen met 145 bewoners met dementie in Rotterdam Zuid zijn wij op zoek naar medewerkers verzorging IMZ die in het bezit zijn van het diploma helpende Zorg & Welzijn, niveau 2.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Dagelijkse verzorging aan psychogeriatrische bewoners;
  • Toezicht en nabijheid bieden;
  • Echte aandacht voor de bewoners door bijvoorbeeld een praatje bij de koffie, een spelletje spelen etc.;
  • Samen met je collega’s het gezellig en aangenaam houden van de leefomgeving.

• Gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst met vaste uren in onderling overleg;
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering, fietsregeling, sporten met korting en mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolet Faber, Manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06-57117930 of mailadres nfaber@stichtinghumanitas.nl.

Kom jij ons team versterken?
Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct