Verzorgende IG IMZ Humanitas Akropolis Rotterdam 24-36 uur per week - Werken bij Humanitas

Verzorgende IG IMZ Humanitas Akropolis Rotterdam 24-36 uur per week

Ben jij die zorg kanjer die wij zoeken? Wil jij werken op een kleinschalige afdeling met bewoners met een dementieel ziektebeeld? Dan ben je bij ons op het juiste adres.
Kom gerust vrijblijvend bij ons binnen lopen voor een kopje koffie om kennis te maken.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verzorgende IG.

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis met de twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.

Voor de 1e etage van verpleeghuis Akropolis wij op zoek naar een enthousiaste verzorgende IG voor de intramurale zorg.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan. Persoonlijk begeleiderschap is een van de taken, hierin zal je in afstemming met de bewoner, de naasten, collega’s en het multidisciplinaire team invulling geven aan een waardevolle dag en aan een goed en veilig woon- en werkklimaat.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd voor 24-36 uur per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Adrie Seip, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt hem bereiken via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Sollicitatie
Kom jij ons team versterken? Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct