Medewerker verzorging Humanitas Akropolis Rotterdam IMZ - Werken bij Humanitas

Medewerker verzorging Humanitas Akropolis Rotterdam IMZ

Je bent een betrokken collega met oog en hart voor de bewoners. Jij bent in het bezit van het diploma helpende niveau 2. Je hebt affiniteit met de ouderenzorg, goede sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen en gevoel voor systematiek. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s.

Stichting Humanitas (Rotterdam, Capelle ad IJssel en Spijkenisse) biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijk dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Zorgregio Humanitas Hillegersberg-Schiebroek en Overschie (HSO) bestaat uit het verpleeghuis Akropolis – de Gerrit Spronkersflat – de Zilverlinde – de Berberishof en de Schiebroekse Parkflat. Centraal staat Akropolis met de twaalf verdiepingen met daarin het verpleeghuis voor zowel de Somatische zorgvraag als de Psychogeriatrische (demente) zorgvraag van cliënten.
Voor de 2e en 3e etage van Verpleeghuis Akropolis zijn wij op zoek naar een medewerker verzorging, in het bezit van het diploma Helpende niveau 2, voor de intramurale zorg.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Dagelijkse verzorging aan psychogeriatrische bewoners;
  • Toezicht en nabijheid bieden;
  • Echte aandacht voor de bewoners door bijvoorbeeld een praatje bij de koffie, een spelletje spelen etc.;
  • Samen met je collega’s het gezellig en aangenaam houden van de leefomgeving.

• Gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, doorscholing en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Margaretha Cuijpers, Manager Zorg & Welzijn via ons Klant Contact Centrum 010 – 27 13 800.

Kom jij ons team versterken?
Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct