Verpleegkundige IMZ – Hannie Dekhuijzen Rotterdam - Werken bij Humanitas

Verpleegkundige IMZ – Hannie Dekhuijzen Rotterdam

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Voor onze locatie Hannie Dekhuijzen met 145 bewoners met dementie in Rotterdam Zuid zijn wij per direct op zoek naar een verpleegkundige voor de intramurale zorg.

De teams zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de zorg en ondersteuning voor de cliënten op het gebied van lichamelijk welbevinden en sociale redzaamheid. Zij worden hierin ondersteund door een wijkverpleegkundige en de manager, De leden van het team bouwen op elkaars deskundigheid en professionaliteit.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met uren in onderling overleg;
  • Een werkplek met als kenmerken: prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Nicolet Faber, Manager Zorg en Welzijn via telefoonnummer 06-57117930 of mailadres nfaber@stichtinghumanitas.nl.

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)
Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct