Wij zoeken jou als verpleegkundige voor 24-28 uur bij Stichting Humanitas, locatie Akropolis in Rotterdam - Werken bij Humanitas

Denk jij vaak “dit kan beter” en krijg je energie van het coördineren van zorg en sta jij stevig in je schoenen?
Als verpleegkundige ben je de schakel tussen de manager en je team. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van zorg en wilt er alles aan doen om deze naar een zo hoog mogelijk niveau te krijgen. Dit doe je voor de bewoners, en samen met je team!

Spreekt jou dit aan om dit samen met het team op een kleinschalige woongroep voor mensen met dementie voor elkaar te krijgen?
Dan hebben wij jou nodig. Kom ons team op de 1e etage versterken.

Wij zoeken:

• Een betrokken verpleegkundige met een mbo-opleiding verpleegkunde;
  • Iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen;
  • Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten;
  • Iemand die zelfstandig kan werken, maar ook een teamplayer is;
  • Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk dat alle zorg geboden wordt die de cliënten nodig hebben;
  • Iemand die oplossings- en resultaatgericht is.

Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel bewoners als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal. Ben je een net afgestudeerde verpleegkundige? Ook dan ben je bij ons van harte welkom.

Als Verpleegkundige heb je een coördinerende en coachende rol. In nauwe samenwerking met de manager besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis in het team. Je adviseert en ondersteunt de manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Omschrijving locatie

Akropolis vormt samen met de Gerrit Spronkersflat, de Zilverlinde en het verpleeghuis Akropolis een woonzorgcomplex. Centraal staat de twaalf verdiepingen tellende toren met daarin het verpleeghuis voor mensen die vanuit lichamelijke beperkingen zorg nodig hebben en mensen die door dementie zorg en persoonlijke aandacht nodig hebben. Het complex heeft lichte, ruime één- en tweepersoonskamers met eigen sanitair. De privacy van de bewoners is hierdoor optimaal gewaarborgd. Het verpleeghuis is verbonden met de Gerrit Spronkersflat. Het ‘tussengebied’ biedt nu ruimte aan restaurant Intermetzo, de gezellige bar en een ruim atrium. Dit tussengebied heeft de functie van een overdekte ontmoetings- en recreatieruimte waar op alle uren van de dag en ook vaak ’s avonds verschillende activiteiten mogelijk zijn.

Jouw Werkplek

De 1e etage is een kleinschalige afdeling die in oktober 2017 opgestart is voor bewoners met dementie. Ons doel is om voor onze bewoners ‘’de dag de moeite waard’’ te maken.
En hierin staat kwaliteit en belevingsgerichte zorg hoog in het vaandel.

• Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Een arbeidsovereenkomst voor 24-28 uur per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Leuke bewoners met iedereen hun eigen verhaal;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.
  • De ingangsdatum van deze functie is per direct.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Adrie Seip, Manager Zorg & Welzijn,  bereikbaar via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop? Bekijk de video:

Digitaal solliciteren:

Kom jij ons team versterken?
Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:

Solliciteer direct