Verpleegkundige niveau 4 Humanitas Hoek van Holland - Werken bij Humanitas

Verpleegkundige niveau 4 Humanitas Hoek van Holland

Je bent een betrokken verpleegkundige met een mbo-opleiding verpleegkunde. Je staat stevig in je schoenen en je hebt hart voor de ouderenzorg en wijkcliënten waar je aan alle leeftijden zorg kan geven. Ben je een net afgestudeerde verpleegkundige? Ook dan ben je bij ons van harte welkom.

Dit is wat je gaat doen

Je ondersteunt/ leert de medewerkers in hun taak om aan de zorgbehoefte van de cliënt optimaal inhoud te geven. Je maakt deel uit van een team verpleegkundigen dat werkzaam is in de EMZ/intra in Hoek van Holland. In nauwe samenwerking met de manager en de opleider besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis en teams. Je adviseert en ondersteunt de manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers.

Ons aanbod:

• Prima sfeer, collegiale samenwerking, professionaliteit en zelfstandigheid;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met uren in onderling overleg;
  • Een contract voor uren in onderling overleg;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, scholingsmogelijkheden en/of deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Amanda Kruit, Manager Zorg & Welzijn via telefoonnummer 06-12939561.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR)

Stichting Humanitas heeft een Verpleegkundige en Verzorgende Advies Raad (VAR) die adviseert over zorginhoudelijke zaken die direct van invloed zijn op de werkvloer. Gevraagd en ongevraagd. Bij het adviseren houdt de VAR zoveel mogelijk rekening houden met de beroepspraktijk. De adviezen dragen bij aan de professionalisering van de verpleegkundige en verzorgende beroepsgroep.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en CV naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct