Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning – Hoek van Holland - Werken bij Humanitas

Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning – Hoek van Holland

Je hebt kennis van en ervaring met schoonmaakmethoden en hygiëneregels. Je kunt cliënten respectvol en attent bejegenen en kunt goed zelfstandig werken. Je beschikt over sociale vaardigheden als tact, integriteit en inlevingsvermogen en je bent jezelf bewust van een professionele werkrelatie. Je beschikt over voldoende mondelinge en schriftelijke Nederlandse uitdrukkingsvaardigheden en hebt een flexibele werkinstelling. Je woont in Hoek van Holland of een plaats vlak bij Hoek van Holland (op fietsafstand van de cliënten).

Taken en verantwoordelijkheden:

• De cliënt ondersteunen in- en bij het huishouden op basis van de door de consulent afgesproken ondersteuningsmix;
  • Resultaatgericht werken volgens de, in de ondersteuningsmix afgesproken, richtlijnen;
  • Rekening houden met en bewaken van de zelfredzaamheid van de cliënt;
  • Rapporteren in het zorgdossier;
  • Signaleren, rapporteren en melden van problemen met betrekking tot de leefsituatie van de cliënt.

• Prima sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Een oproepcontract voor 7 maanden, bij verlenging wordt dit omgezet naar een urencontract;
  • Salariëring in salarisschaal FWG 10, trede 4 conform de CAO VVT.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met teamleider Jurgen Dose, e-mail: jdose@sticthinghumanitas.nl of via telefoonnummer: 010 – 2713666.

Humanitas in een notendop?  Bekijk hier de animatie:

S.V.P. alleen solliciteren wanneer je op fietsafstand van de cliënten (Hoek van Holland) woont.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct