Verzorgenden (niveau 2 en niveau 3) Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam - Werken bij Humanitas

Verzorgenden (niveau 2 en niveau 3) Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Op de locatie De Leeuwenhoek verblijven cliënten met een somatisch, psychogeriatrisch of GGZ indicatie voor verpleeghuiszorg. De bewoners van De Leeuwenhoek verblijven in een eigen appartement. Op de etages zijn er meerdere huiskamers waarin cliënten hun maaltijden ontvangen, activiteiten doen en vaak bezoek ontvangen.

De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk West Kruiskade en veel cliënten komen uit deze buurt. Vanuit de locatie is veel aandacht voor de wijk en de wijkbewoners komen ook veel naar binnen.

Wij zijn op zoek naar medewerkers verzorging senior (niveau 2) en verzorgenden IG (niveau 3).

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma medewerker verzorging (niveau 2) of het diploma verzorgende IG.

De bewoner staat bij ons centraal en wij vinden het belangrijk dat de dag van de bewoner de moeite waard is en besteden hier veel aandacht aan.

Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening aan de cliënten en je bent in staat om in complexe en weinig stabiele situaties te handelen. Ook kan je de achterliggende vraag bij de cliënt achterhalen en lever je input voor het zorgplan van de cliënt. Je kan zelfstandig werken en je weet in te schatten wanneer je moet overleggen met collega’s; bijvoorbeeld als het gaat om knelpunten met betrekking tot de zorg van cliënten. Hierbij is het tijdig kunnen signaleren, weten hoe je bij calamiteiten moet handelen en het probleem kunnen omzetten naar een oplossing is een absolute must.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en tevens in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Je moet zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken. Verder wordt van jou een flexibele instelling verwacht, aangezien je volgens een wisselend rooster zal werken en met onregelmatige werktijden te maken zal hebben.

Het betreft meerdere functies, het aantal uur is om deze reden in overleg. Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond/nacht). De ingangsdatum van de functies is per direct.

Wij bieden

• Een arbeidsovereenkomst voor vaste uren per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Salariëring in FWG 25 (medewerker verzorging) en FWG 35 (verzorgende IG), conform de CAO VVT;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Voor meer informatie over deze functies kun je contact opnemen met Ellen Gillich, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Digitaal solliciteren

Kom jij ons team versterken? Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website:Solliciteer direct