Verpleegkundige Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam - Werken bij Humanitas

Verpleegkundige Humanitas De Leeuwenhoek Rotterdam

Stichting Humanitas te Rotterdam biedt hoogwaardige zorg en diensten aan iedereen – van 0 tot 100+ – die ondersteuning en hulp nodig heeft en richt zich op verzorging, verpleging, welzijn, maatschappelijke dienstverlening en medische behandeling. Humanitas is een algemene instelling zonder binding aan een levensbeschouwing. Bij Humanitas werken circa 3500 medewerkers en 2500 vrijwilligers in diverse regio’s en locaties. Voor meer informatie: www.stichtinghumanitas.nl. De zorg aan mensen die dat nodig hebben, van jong tot oud, is volop in ontwikkeling.

Op de locatie De Leeuwenhoek verblijven cliënten met een somatisch, psychogeriatrisch of GGZ indicatie voor verpleeghuiszorg. De bewoners van De Leeuwenhoek verblijven in een eigen appartement. Op de etages zijn er meerdere huiskamers waarin cliënten hun maaltijden ontvangen, activiteiten doen en vaak bezoek ontvangen.

De locatie is gesitueerd in de Rotterdamse wijk West Kruiskade en veel cliënten komen uit deze buurt. Vanuit de locatie is veel aandacht voor de wijk en de wijkbewoners komen ook veel naar binnen.

De Leeuwenhoek werkt volgens de richtlijnen van een verpleeghuis. We willen dat de cliënten goede, warme ondersteuning ontvangen zowel op medisch gebied als op het vlak van welzijn/welbevinden. Het integraal werken/denken is een verandering die we in gaan zetten. Dit maakt dat de taken voor de medewerkers verbreed zullen worden. Deze verandering willen we met de medewerkers vorm geven.

Je bent mensgericht, een teamspeler, enthousiast, flexibel inzetbaar, positief ingesteld en kan zelfstandig taken uitvoeren. Vanzelfsprekend heb je een respectvolle beroepshouding naar zowel cliënten als collega’s. Je beschikt ook een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal en bent in het bezit van het diploma verpleegkundige.

Als verpleegkundige heb je een coördinerende en coachende rol. In nauwe samenwerking met de manager besteed je veel aandacht aan kwaliteit van zorg, het realiseren van continue verbeteringen en het ontwikkelen van medewerkers op gebied van zorg en kennis in teams. Je adviseert en ondersteunt de manager en opleider daarbij vanuit de eigen professionaliteit en coacht en ondersteunt medewerkers.

Wij zoeken iemand die open en transparant is in het handelen en in staat is om feedback te geven en te ontvangen. Iemand die de mening van een ander kan respecteren en anderen de ruimte kan geven om te groeien en stappen te zetten. Verder moet je zelfstandig kunnen werken, maar ook een teamplayer zijn.

Het betreft meerdere functies, het aantal uur is om deze reden in overleg. Werktijden/werkdagen: onregelmatig (dag/avond/nacht). De ingangsdatum van deze functie is per direct.

Wij bieden

• Een arbeidsovereenkomst voor vaste uren per week (nader te bepalen);
  • Een werkplek met als kenmerken: gezellige sfeer, collegiale samenwerking en zelfstandigheid;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheden tot doorscholing en deskundigheidsbevordering.

Informatie & sollicitatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ellen Gillich, Manager Zorg & Welzijn. Je kunt haar bereiken via 010-27 13 800.

Humanitas in een notendop?  Bekijk de video:

Digitaal solliciteren: Kom jij ons team versterken?
Stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct