Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning PLUS, Stichting Humanitas Rotterdam - Werken bij Humanitas

Medewerker Huishoudelijke Ondersteuning PLUS, Stichting Humanitas Rotterdam

Je hebt een passie voor mensen met een psychiatrische aandoening, psychosociale problemen en/of verslaving. Je hebt het vermogen om te stimuleren, activeren en motiveren. Je bent flexibel, creatief en je kunt snel anticiperen op diverse situaties. Verder ben je stressbestending, zelfstandig en beschik je over goede sociale vaardigheden. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, aangepast aan de doelgroep en situatie. Houd jij ook van uitdaging en sta je stevig in je schoenen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar huishoudelijk medewerkers die kwetsbare Rotterdammers gaan begeleiden in hun eigen huis. Een enthousiaste collega en toevoeging aan ons team de Huishoudelijke Ondersteuning van Stichting Humanitas. Als team leren met elkaar, door met elkaar mee te denken.

Je biedt begeleiding en helpt deze kwetsbare Rotterdammers grip te krijgen op hun door leven door onder andere het aanbrengen van structuur in het huishouden. Je ondersteund de cliënt in en bij het huishouden op basis van de door de consulent afgesproken ondersteuningsmix.

• Een uitdagende werkplek in een klein team en zelfstandigheid;
  • Een dienstverband van gemiddeld 10 uur per week;
  • Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Mocht je vragen hebben, bel dan naar Ellen Ketting, Manager Huishoudelijke Ondersteuning, telefoonnummer 010 – 2365412.

S.V.P. alleen solliciteren wanneer je op fietsafstand van de cliënten woont in (regio Noord): Rotterdam Noord, het Westen, Centrum, Kralingen of (Regio Zuid): Pernis, Rozenburg en Hoek van Holland.

Digitaal solliciteren: stuur je sollicitatiebrief en cv naar sollicitanten@stichtinghumanitas.nl of solliciteer via het formulier op de website: Solliciteer direct

Als je CV en motivatie geschikt zijn, nodigen wij je graag uit voor een kop koffie. Klikt het goed? Dan kun je snel aan de slag. De gesprekken vinden zo snel mogelijk plaats.